Prin utilizarea aplicatiei sau a site-ului EcoVol puteti beneficia de urmatoarele servicii:

vizualizarea si plata online a facturilor. Daca utilizati aplicatia pentru mobil EcoVol, asigurati-va ca aveti instalata pe telefon aplicatia ADOBE READER disponibila gratuit in Magazin Play; adresarea de sesizari direct din cont;

CREAREA CONTULUI Pentru crearea contului, va trebui sa urmati instructiunile disponibile pe pagina de autentificare accesand butonul ”Inregistrare”, completand corect toate campurile din pagina de creare cont,. Finalizarea crearii contului se realizeaza prin apasarea butonului „Creati cont”.

Dupa crearea contului un operator Ecovol Ilfov va verifica corectitudinea datelor si va valida noul cont creat. Dupa validare veti fi notificat pe adresa de email utilizata la inregistrare, verificati in casuta de email, in folder-ul INBOX sau SPAM, primirea email-ului de activare. Va rugam acordati atentie faptului ca activarea se face DOAR daca la crearea contului s-au folosit o adresa de email si un cod client valid.

Dupa activarea contului puteti utiliza toate facilitatile functionale ale acestuia.

CONT CLIENT Sectiunea ”Profil client” va permite adaugarea si actualizarea datelor dvs. personale. Puteti modifica adresa de email sau parola actuala, de asemenea puteti descarca contul, cu toate datele personale introduse.

CONT CLIENT Sectiunea ”Facturi” va permite vizualizarea facturilor emise in ultimele 24 de luni. In cazul in care pentru codul de client inregistrat aveti mai multe contracte (adrese de colectare), trebuie sa alegeti adresa de colectare pentru vizualizarea facturilor aferente.

PLATA FACTURII/FACTURILOR Pentru a efectua plata uneia sau mai multor facturi, va trebui sa accesati sectiunea „Facturi” apoi apasati butonul ”Plateste factura” din caseta de afisare a facturii individuale. In cazul in care aveti mai multe facturi neachitate, puteti alege sa le achitati individual prin butonul de plata aferent facturii sau prin butonul “Plateste toata suma” disponibil. Dupa confirmarea sumei de plata veti fi redirectionat catre pagina procesatorului de plati si va trebui sa urmati restul instructiunilor din pagina procesatorului de plati in vederea efectuarii platii.

Platile facturilor care se regasesc pe platforma EcoVol se pot efectua cu principalele carduri de credit/debit recunoscute si afisate pe pagina de plata.

Platile efectuate cu cardul se realizeaza prin intermediul solutiilor de plata, puse la dispozitie de catre tertul autorizat Netopia Payments SRL, in calitate de autor/proprietar/administrator al website-ului mobilPay.ro

Platforma de plata apartinand Netopia, proceseaza informatiile oferite de client strict pentru realizarea tranzactiei. iar Ecovol Ilfov SA nu stocheaza datele referitoare la cardul utilizat cu ocazia efectuarii platii.

Daca tranzactia prin card este reusita, in sectiunea “Plati efectuate“, factura va aparea achitata, dupa procesarea platii.

Daca tranzactia prin card este nereusita, in sectiunea Plati efectuate, factura apare neachitata, status-ul tranzactiei putand fi ” Plata dumneavoastra este in asteptare” sau ” Tranzactia dumneavoastra a fost anulata.”. In aceasta situatie, detinatorul de card trebuie sa contacteze banca emitenta a acestuia pentru deblocarea sumelor in cauza.

Plata dumneavoastra este in asteptare” se poate datora depasirii timpului alocat completarii datelor pentru efectuarea tranzactiei (de regula 5 minute).

Tranzactia dumneavoastra a fost anulata.” se poate datora lipsei disponibilitatilor banesti in contul current sau setarilor de plata pentru cardul utilizat (care sunt efectuate de banca emitenta a cardului).

Mesajul “Tranzactia dumneavoastra a fost procesata cu succes si urmeaza sa fie validata in sistem.” – inseamna ca tranzactia a fost acceptata si procesata de catre Netopia, urmand a fi transmisa spre decontare catre Ecovol Ilfov SA – aceasta procedura de confirmare a bancii poate dura cateva zile, insa facture dvs. este achitata.

SESIZARI

Aplicatia EcoVol permite si adresarea de sesizari direct din contul dumneavoastra din sectiunea “Sesizari” astfel:

  • apasati butonul ”Sesizari”;
  • completati campurile formularului;
  • puteti adauga fotografii sau documente justificative utilizand butonul ”Choose file”;
  • finalizati operatiunea apasand butonul ”Trimite”.

Ștergerea datelor personale

Pentru a solicita ștergerea datelor dumneavoastră personale colectate prin intermediul site-ului sau al aplicației mobile, vă rugăm să ne contactați la adresa de email contact@ecovol.ro.

Cu excepția situațiilor în care suntem obligați de instanțe de judecată, parchete sau alte autorități publice pentru a ne conforma legii sau drept răspuns la o procedură legală obligatorie, noi nu partajăm datele dumneavoastră personale către terți și vă asigurăm că ele sunt prelucrate strict așa cum este descris în prezenta Politică de Confidențialitate privind prelucrarea datelor personale în cadrul site-ului www.ecovol.ro și a aplicației mobile Ecovol.

Daca mai aveti intrebari sau neclaritati, ne puteti contacta folosind formularul din pagina de contact.

Important!

Clientii utilizatori de telefoane iPone, care au instalata aplicatia inainte de 15.03.2025, vor trebui sa stearga aplicatia si sa o reinstaleze din magazinul AppStore